مطالب طنز(دقت کردین؟؟)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

 

دقت کردين بعضيا تا باهامون دوست ميشن 2ماه قبلش يه تصادف هولناک داشتن که هم ماشينشون (ترجيحا مدل بالا) و گوشيشون "iphone "کمتر راه نداره اصلا! توي اون تصادف نابود شده ؟


الانم چون باباشون تنبيهشون کرده پياده روي ميکنن ؟



نظرات شما عزیزان:

ღmaryamღ
ساعت9:49---20 آذر 1392
سلام گلم لینک شدی لینکم کن ممنون

reza
ساعت0:31---20 آذر 1392
میدونی چی بیشتر از همه ادمو داغون میکنه
این که هرکاری در توانت هست براش انجام بدی
بعد برگرده بگه...
مگه من ازت خواستم......؟؟؟؟خخخخخخخ


reza
ساعت16:33---14 آذر 1392
میگن:

لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی ، حتما یکی دلتـنــگــتـه…

نمیدونم واقعا الان کی دلتنگ منه؟!!!!!


رامان
ساعت13:32---9 آذر 1392
راستش وقتی اومدم که واست کام بذارم

این علی سلیمانیو دیدم کفم برید!!!!

با خودم زمزمه کردم ا ا ا نکنه این وبلاگ مال یه پسره من نفهمیدم و اصلا هیشکی ام هیچی بهم نگفته!!!!

آخه مرتیکه... استغفرالله!! چی بگم؟!!

ولی میدونی چی شد؟رفتم وبلاگش منم واسش کام گذاشتم گفتم ابجی خوشگلم!

منم یه وبلاگ جدید و داغ درست کردم اگه لطف کنی بیای خوشحال میشیم ولی ادرسشو خوب بلد نیستم فقط اگه بیای دور میدون اونجام بپیچی خیابون اصلی بعدش یه صد متری میری میرسی به یه کوچه دراز و بن بست که باید تا اخرش بری بعدش مجبوری از دیوار بری بالا و منم اونجا گیرت میندازم !!!!!!آهای دزد!!!بگیریدش!!

اما میرسیم به طنز باحالت:باور کن من خیلی دقت کردم و میکنم : یه روز به یه نفر برخورد کردم همینجوری به خدا !بعدش خوب با هم اشنا نشدیم میگه یادش بخیر همین یه هفته پیش بود اه همینجا بود با لامبورگینیم 200 تا رفتم خوردم به این درخت!!!!به این خاطر درخته کج شده بعد یه نگاه انداختم اونجا یه دست فروشی بود سیگار میفروخت ازش یه نخ گرفتم بعدش ازش پرسیدم (که صاحب لامبورگینی خورده به درخت نفهمه!!) تو همیشه اینجا سیگار میفروشی گفتش من مجبورم از ساعت6 صب تا 12 شب اینجا باشم از دوسالم مرتب همینجا بساطمو پهن میکنم چطور مگه؟ گفتم یه لامبورگینی یه هفته پیش به این درخته نخورده!؟؟

گفتش شوخی میکنی؟؟؟؟!!!!!!!!نه همچین چیزی ندیدم و گرنه منم میشنیدم یا اصلا میدیدم...

رفتم پیش صاحب لامبورگینی گفتم گوشیتو بیزحمت میدی یه زنگ بزنم! گفتش بیا گوشی نوکیا ساده شو بهم داد بعد هنوز از دستش نگرفته بودم که گفت میدونی من یه گوشی داشتم 12میلیون خریده بودمش اونم تو ماشینه بود دااااغون شد!!!!!!!!!!!!!

بعد گفتم یعنی دیگه ماشین اینقد دااااغون شده (خورده به یه درخت کنار خیابون!!!!)

گفتش اینم بگم (از سوالم طفره رفت!! چه خوبم این کارو کرد!!!)بابا اصنم زیاد ناراحت نشد ولی گفتش حالا یه مدت ماشین نداشته باش ببینم یه خوب دیگشم واست بگیرم!!!! منم بهش گفتم تو رو خدا منم سوار کنیا!!!!!!ولی در اخر بهش گفتم ببین دادا!من یه 405 مدل 85 دارم اگه دوس داری بیا من خودم رانندگی یادت میدم ...

باور کنید نمیدونست ترمز کدومه!!!!!!!!!!!!(بین خودمون بمونه)

خیلی باحال بود دختر. تووووووپ!
پاسخ:هههههههههههههههههه من اصلا به این موضوع دقت نکرده بودم که اون بهم چی گفته!!!!چه جالب که تو به همه چی دفت میکنی!اولش جدی جدی فکر کردم وبلاگ ساختی!!!بعدش فهمیدم نخیییر سر کار تشریف دارم!!!! اصن چرا یه وبلاگ درست نمیکنی که همین خاطرات مثلا طنزتو توش بزاری؟!نه جدا؟! ممنوووون داستان تو هم باحال بود :)


علی سلیمانی
ساعت11:13---7 آذر 1392
سلام داشی بیا سر زدیم توم بیا مطلب جدید گذاشتم

shiva
ساعت20:28---5 آذر 1392
سلام.وبلاگت عالی بود .موفق باشی عسیسم
پاسخ:میسی عزیزم


فاطیما
ساعت19:06---5 آذر 1392
باحال بود

emanoil
ساعت18:05---5 آذر 1392
لينك شوديد.

zahra e
ساعت17:59---4 آذر 1392
=D Dایول مرسی که بهم سر زدی!!!!!!!!!!
پاسخ:خواهش عزیییزم


محمد
ساعت17:33---4 آذر 1392
منم تجربه کردم این دروغا را

nasim
ساعت17:32---4 آذر 1392
mamnoon azizam sar zadi!!!!

kheili webet khoshmele!!
پاسخ:ممنون گلم


♥ Hasti♥
ساعت15:11---4 آذر 1392
سلااااااااااااااااااااااام....

عزیزم خوبی چطوری؟خییییییییییییلی وبلاگ خوبی...کلی خندیدم...من لینک میکنم...توهم بلینک هروقت آپ کردی خبرم کن گلم..منتظرتم...
پاسخ:سلام عزیزم.ممنوووووت لطف داری.تو هم با افتخار لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ